Είναι ένα συνθετικό λιπαντικό διαφορικού σχεδιασμένο να αντέχει σε μακροχρόνια χρήση, υψηλή αποδοτικότητα καυσίμου και υψηλές θερμοκρασίες χωρίς να χάνει τη λιπαντική του ικανότητα για εφαρμογές υψηλής απόδοσης στους σύγχρονους βαρέως τύπου άξονες. Έχει αναπτυχθεί για χρήση σε βαρέως τύπου εφαρμογές κίνησης όπου απαιτούνται συνθετικά βασικά έλαια και έλαια γραναζιών για να πληρούν τις απαιτήσεις απόδοσης των βαρέως τύπου εφαρμογών κίνησης, παρέχοντας εξαιρετική ικανότητα μεταφοράς φορτίου που προσφέρει το σύστημα πρόσθετων σύγχρονης τεχνολογίας.
Το Fullmaster 15W-40 είναι ένα λάδι κινητήρα ντίζελ που έχει αναπτυχθεί με συνδυασμό σύγχρονων προσθέτων τεχνολογίας και υψηλής ποιότητας βασικών λαδιών. Πληροί πλήρως τις απαιτήσεις λίπανσης των φυσικά αναρροφημένων ή τούρμπο ντίζελ κινητήρων βαρέων οχημάτων. Η ειδική του φόρμουλα διατηρεί τα μέρη του κινητήρα καθαρά και παρέχει αποτελεσματική προστασία, ειδικά σε ντίζελ κινητήρες που χρησιμοποιούνται συχνά και έχουν υψηλή χιλιομετρική απόσταση.
Η σειρά Fullgear είναι ένα ορυκτό λάδι μετάδοσης αυτοκινήτου που έχει αναπτυχθεί για όλους τους τύπους γραναζιών που λειτουργούν υπό κανονικές συνθήκες. Δεν περιέχει πρόσθετα υψηλής πίεσης (EP), επομένως είναι κατάλληλο για χρήση σε συστήματα γραναζιών, συγχρονισμένα κιβώτια ταχυτήτων και διαφορικά που δεν λειτουργούν υπό υψηλό φορτίο.
Είναι ένα λιπαντικό πετρελαίου κινητήρα υψηλής απόδοσης, χαμηλής ιξώδους και εξαιρετικά σταθερό που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε διάφορες εφαρμογές. Πληροί τις απαιτήσεις των κινητήρων ντίζελ σε ευρύ φάσμα εφαρμογών κατά τη διάρκεια του έτους. Είναι γενικό λιπαντικό κινητήρα που είναι κατάλληλο για χρήση σε στόλους με υψηλές κινητήριες δυνάμεις ώστε να μεταφέρουν βαριά φορτία. Δείχνει την καλύτερη απόδοση απέναντι στη φθορά, τη διάβρωση και τις υπολείμματα. Για αυτόν τον λόγο, μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε μεγαλύτερες υπηρεσίες ακόμη και υπό σκληρές περιβαλλοντικές συνθήκες.
Είναι λάδι κινητήρα που παράγεται για αυτοκίνητα που λειτουργούν με βενζίνη και ελαφριά επαγγελματικά οχήματα ντίζελ, και μπορεί να χρησιμοποιηθεί με ασφάλεια σε όλες τις εποχές. Παράγεται προσθέτοντας ειδικά πρόσθετα απόδοσης σε λάδια υψηλής ποιότητας με βάση ορυκτά. Χρησιμοποιείται με επιτυχία σε επιβατικά οχήματα που λειτουργούν υπό σκληρές συνθήκες και εκτελούν συχνά στάσεις και εκκινήσεις. Επιπλέον, συνιστάται να χρησιμοποιείται σε αυτοκίνητα, μίνι λεωφορεία, βαν και άλλους κινητήρες τεσσάρων χρόνων που λειτουργούν με βενζίνη. Μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί με ασφάλεια σε διαδικασίες λίπανσης γεννητριών και εκσκαφέων που λειτουργούν με βενζίνη.
Χρησιμοποιείται σε ρόδες, sliding bearings, κεντρικά συστήματα λίπανσης και γενικές βιομηχανικές εφαρμογές. Είναι ιδιαίτερα προορισμένο για τη λίπανση ρολών, ωστόσο χρησιμοποιείται επίσης σε διαδικασίες λίπανσης πλαισίων.
• Μειώνει τους τύπους λιπαντικών και έτσι παρέχει εξοικονόμηση κόστους σε ευρείες εφαρμογές στόλων οχημάτων και εργοστασίων.
• Παρέχει υψηλή αντίσταση στη σκουριά και τη διάβρωση.
• Παρέχει λειτουργική απόδοση μεταξύ -20 °C και +130 °C.
• Μειώνει τις φθορές και έτσι τα κόστη συντήρησης με τη βοήθεια της υψηλής ποσότητας προσθέτου EP υψηλής πίεσης που περιέχει.
• Δημιουργεί φιλμ λαδιού ταμπού σε δονητικό μέσο, επεκτείνοντας έτσι τη διάρκεια ζωής των ρουλεμάν.
Είναι ένα υγρό φρένων υψηλής απόδοσης, ανθεκτικό σε θερμοκρασίες έως 205 βαθμούς, που παράγεται από πολυαιθυλένιο, αιθυλενογλυκόλες, παράγωγα αιθέρα και ειδικά πρόσθετα, και χρησιμοποιείται σε δισκοφρένα και υδραυλικά φρένα τύπου μπλοκ, καθώς και σε υδραυλικά συστήματα συμπλέκτη οχημάτων.
Το Fullpro HT LSPS 5W-30 είναι ένα υπερυψηλής απόδοσης συνθετικό λάδι κινητήρα ντίζελ που βασίζεται σε προηγμένη τεχνολογία πρόσθετων. Η χαμηλή περιεκτικότητα σε θειικά τέφρα, φωσφόρο και θείο (Low SAPS) βελτιώνει την αποδοτικότητα των συστημάτων εκπομπών καυσαερίων, όπως το φίλτρο σωματιδίων ντίζελ (DPF). Η ειδική του φόρμουλα επιτρέπει εύκολη εκκίνηση σε κρύες συνθήκες, καθαριότητα των εμβόλων, χαμηλή κατανάλωση λαδιού και ελαχιστοποίηση των επιπέδων εκπομπών καυσαερίων σε βαρέα εμπορικά οχήματα.
Είναι ένα υγρό φρένων υψηλής απόδοσης, ανθεκτικό σε θερμοκρασίες έως 260 βαθμούς, που κατασκευάζεται από πολυαιθυλένιο, γλυκολικές αιθέρες, παράγωγα αιθέρα και ειδικά πρόσθετα, και χρησιμοποιείται σε δισκοφρένα και φρένα μπλοκ υδραυλικού τύπου καθώς και σε συστήματα συμπλέκτη υδραυλικού τύπου οχημάτων.
Είναι κατάλληλο για δισκοφρένα και φρένα μπλοκ υδραυλικού τύπου καθώς και για συστήματα συμπλέκτη υδραυλικού τύπου οχημάτων. Μπορεί να αναμειχθεί με άλλα υδραυλικά λάδια φρένων που έχουν τις ίδιες προδιαγραφές.
• Συμβάλλει στην προστασία του περιβάλλοντος παρέχοντας υψηλή αντοχή στην οξείδωση και μεγαλύτερες περιόδους υπηρεσίας σε σχέση με τα ορυκτά έλαια.
• Προστατεύει όλο τον εξοπλισμό από σκουριά και διάβρωση, και τον διατηρεί καθαρό.
• Είναι συμβατό με υλικά τύπου καουτσούκ όπως οι υδραυλικοί σωλήνες.
Προσφέρει εξοικονόμηση καυσίμου και μεγάλη διάρκεια ζωής λόγω της εξαιρετικής του ικανότητας ελέγχου ιξώδους.
• Παρέχει επιπλέον προστασία κατά της διάβρωσης μέσω ειδικών προσθετικών συστατικών που περιέχει, και διατηρεί την απόδοσή του υπό οποιεσδήποτε συνθήκες λειτουργίας.
• Διευκολύνει τη λειτουργία σε ψυχρές συνθήκες χάρη στο ιξώδες του σε χαμηλές θερμοκρασίες.
• Έχει υψηλή αντοχή σε μοριακή κοπή χάρη στον υψηλό δείκτη ιξώδους του. Δεν παρατηρείται απώλεια ιξώδους.
• Προλαμβάνει τον σχηματισμό υπολειμμάτων, καπνού, βερνικιού και καταθέσεων.
Περιοχές Χρήσης: Αυτά τα καλώδια έχουν σχεδιαστεί για να παρέχουν επικοινωνία μεταξύ συσκευών και μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε πολλές περιοχές, από την αυτοματισμένη μηχανική έως τα συστήματα ασφαλείας.
ΚΩΔΙΚΟΣ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ: FCLC575
ΑΡΙΘΜΟΙ ΚΑΛΩΔΙΟΥ x ΤΜΗΜΑ: 5x0,75mm²
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΜΕΝΟΣ ΧΑΛΚΟΣ (Cu): 24x0,188 mm
ΥΛΙΚΟ ΜΟΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ (mm ±0,05): PVC 2,2
ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ (±0,10): PVC 7,50
ΑΣΠΙΔΩΣΗ: 85% ΚΑΛΥΨΗ SnCu ΠΛΕΞΙΜΟ
ΒΑΡΟΣ (ΧΩΡΙΣ ΡΟΛΟ): 96
ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΚΑΛΩΔΙΟΥ: < 26Ω/km.
ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΜΟΝΩΣΗΣ: < 200MΩ x km.
ΤΑΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ: 300/500V
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ (pF/m): 120 pF/m
ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ: -30-70°C
ΑΚΤΙΝΑΣ ΣΤΡΟΦΗΣ: 8x εξωτερική διάμετρος
Πρόκειται για ειδικό λάδι κιβωτίου ταχυτήτων που έχει διαμορφωθεί με εξαιρετικά διυλισμένα ορυκτά βασικά λάδια και υψηλής ποιότητας πρόσθετα. Προορίζεται για χρήση σε κιβώτια ταχυτήτων αυτοκινήτων και εμπορικών οχημάτων.
Η φόρμουλά του, που έχει αναπτυχθεί χρησιμοποιώντας σύγχρονα πρόσθετα EP, παρέχει μέγιστη προστασία κατά της φθοράς στα κιβώτια ταχυτήτων.
• Παρέχει εύκολη αλλαγή ταχυτήτων χάρη στην εξαιρετική του ιξώδη κάτω από χαμηλές θερμοκρασίες και την ικανότητα φιλμ.
• Διαθέτει υψηλή λίπανση χάρη στη εξαιρετική αντοχή του φιλμ λαδιού.
Πρόκειται για ένα λιπαντικό πετρελαίου κινητήρα υψηλής απόδοσης, χαμηλής ιξώδους και εξαιρετικά σταθερό, που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε διάφορες εφαρμογές. Πληροί τις απαιτήσεις των κινητήρων ντίζελ σε ευρύ φάσμα εφαρμογών κατά τη διάρκεια του έτους. Είναι γενικό λιπαντικό κινητήρα που είναι κατάλληλο για χρήση σε στόλους με υψηλή ισχύ κινητήρα, ώστε να μεταφέρουν βαριά φορτία. Δείχνει την καλύτερη απόδοση απέναντι στην τριβή, τη διάβρωση και τις υπολείμματα. Για αυτόν τον λόγο, μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε μεγαλύτερες υπηρεσίες ακόμη και υπό σκληρές περιβαλλοντικές συνθήκες.
Το Adblue® είναι ένα προϊόν με βάση την ουρία που έχει σχεδιαστεί για οχήματα με κινητήρες ντίζελ που διαθέτουν σύστημα SCR, σύμφωνα με τα ευρωπαϊκά πρότυπα εκπομπών. Το Adblue® αντιδρά με τα (NOx) στα καυσαέρια που προέρχονται από οχήματα με σύστημα SCR για να παράγει άζωτο και ατμό που υπάρχουν φυσιολογικά στην ατμόσφαιρα. Σύμφωνα με τα ευρωπαϊκά πρότυπα εκπομπών, οι εκπομπές σωματιδίων και η ποσότητα (NOx) περιορίζονται σε %95 σωματίδια και %90 (NOx) αντίστοιχα. Τα ευρωπαϊκά πρότυπα εκπομπών δεν μπορούν να διατηρηθούν όταν το Adblue® δεν χρησιμοποιείται στους κινητήρες ντίζελ με σύστημα SCR. Επίσης, η δύναμη ώθησης του κινητήρα και οι επιδόσεις σχετίζονται άμεσα με τη χρήση του Adblue®. Η χρήση διαλύματος ουρίας σε συστήματα SCR ως υλικό μείωσης θεωρείται βασική τεχνολογία για τη μείωση των εκπομπών οξειδίων του αζώτου.
Είναι ένα συνθετικό λιπαντικό διαφορικού σχεδιασμένο να αντέχει σε μακροχρόνια χρήση, υψηλή αποδοτικότητα καυσίμου και υψηλές θερμοκρασίες χωρίς να χάνει τη λιπαντικότητα για εφαρμογές υψηλής απόδοσης στους σύγχρονους βαρέους άξονες. Έχει αναπτυχθεί για χρήση σε εφαρμογές βαρέων οχημάτων όπου απαιτούνται συνθετικά βασικά έλαια και έλαια γραναζιών για να πληρούν τις απαιτήσεις απόδοσης των εφαρμογών βαρέων οχημάτων, παρέχοντας εξαιρετική ικανότητα μεταφοράς φορτίου που προσφέρει το σύστημα πρόσθετων σύγχρονης τεχνολογίας.
Πρόκειται για ένα υγρό υψηλής απόδοσης για υδραυλικά φρένα και συμπλέκτες, βασισμένο σε συνθετικό πολυγλυκόλη, που έχει αναπτυχθεί για χρήση στα υδραυλικά συστήματα φρένων και συμπλέκτων οχημάτων σε ευρύ φάσμα εφαρμογών. Έχει διαμορφωθεί για τα συστήματα οχημάτων που απαιτούν υγρό φρένου και συμπλέκτη σύμφωνα με το πρότυπο DOT3. Η υψηλή θερμική και χημική σταθερότητά του εξασφαλίζει αποτελεσματική λειτουργία του συστήματος φρένων σε όλες τις κλιματικές και οδικές συνθήκες.
Είναι ένα συνθετικό λάδι κινητήρα που πληροί τις απαιτήσεις απόδοσης της νέας γενιάς κινητήρων, προσφέροντας εξαιρετική προστασία του κινητήρα και αυξημένη οικονομία καυσίμου. Είναι ειδικά σχεδιασμένο για να προσφέρει πρωτοφανή επίπεδα προστασίας κατά την πρώτη λειτουργία σε πολύ κρύες συνθήκες. Οι ανάγκες κινητήρων υψηλών στροφών και το ισχυρό λάδι κινητήρα χαμηλής ιξώδους. Βελτιώθηκε για να επιτύχει την υψηλότερη απόδοση από το όχημά σας. Η ειδική φόρμουλα παρέχει αποτελεσματικό καθαρισμό στον κινητήρα, ανώτερη προστασία κατά της φθοράς και αισθητή οικονομία καυσίμου.
Είναι ένα συνθετικό λάδι κινητήρα ντίζελ εξαιρετικής υψηλής απόδοσης, το οποίο παρέχει εξαιρετική λίπανση για σύγχρονους κινητήρες ντίζελ και βενζίνης υπό σκληρές συνθήκες και εξασφαλίζει μεγαλύτερη διάρκεια ζωής του κινητήρα. Το φίλτρο σωματιδίων ντίζελ (DFP) έχει σχεδιαστεί για να προστατεύει τα συστήματα εκπομπών από τη συσσώρευση τέφρας και σωματιδίων.
Πρόκειται για ένα συνθετικό λάδι κινητήρα που έχει σχεδιαστεί για να πληροί τις απαιτήσεις λίπανσης κινητήρων βενζίνης και ντίζελ, σχεδιασμένο για τη διαμόρφωση μιας νέας γενιάς πρόσθετων και βασικών λαδιών υψηλής απόδοσης. Το 10w-40 έχει σχεδιαστεί για να καλύψει τις ανάγκες παράτασης της διάρκειας ζωής του κινητήρα και προστασίας από τη φθορά. Ικανοποιεί τις ανάγκες των κατασκευαστών αυτοκινήτων χάρη στην ημι-συνθετική τεχνολογία της και την ανώτερη διαμόρφωσή της.
Χαρακτηριστικά και πλεονεκτήματα
Προσφέρει ανώτερη προστασία κατά της δημιουργίας καταθέσεων και της διάβρωσης σε υψηλές θερμοκρασίες.
Εξασφαλίζει εξαιρετική καθαριότητα του κινητήρα και προλαμβάνει τη δημιουργία καταθέσεων.
Χάρη στην εξαιρετική ροή της σε κρύο καιρό, εξασφαλίζει γρήγορη λίπανση των εξαρτημάτων του κινητήρα κατά την πρώτη εκκίνηση και προστατεύει τον κινητήρα από τη φθορά.
Επεκτείνει τη διάρκεια ζωής του κινητήρα χάρη στην εξαιρετική προστασία από τη φθορά.
Είναι ένα πλήρως συνθετικό, βαρύ πετρέλαιο κινητήρα που συνδυάζει προηγμένη προστασία κινητήρα για τη νέα γενιά οχημάτων χαμηλών εκπομπών με εξαιρετικά χαρακτηριστικά απόδοσης όπως η οικονομία καυσίμου και οι μεγάλες διαστήματα αλλαγής λαδιού. Η χαμηλή περιεκτικότητα σε θείο, φωσφόρο και θείο (low SAPS) που παρέχεται από τη μοναδική του φόρμουλα αυξάνει την αποδοτικότητα των συστημάτων που μειώνουν τις εκπομπές καυσαερίων που έχουν μειωθεί στο ελάχιστο.
Είναι διαφανή χρωματισμένα, καθαρά και υψηλής ποιότητας έλαια με παραφινική δομή. Χρησιμοποιούνται ως πρώτες ύλες στην παραγωγή συνθετικού και φυσικού καουτσούκ, στην παραγωγή αφριστικών, στην παραγωγή συγκολλητικών, στην παραγωγή χημικών για δέρμα, στην πλαστική, στα φυτοφάρμακα, στην παραγωγή σφραγίδων και σόλας παπουτσιών.
Είναι ένα προηγμένο συνθετικό λάδι κινητήρα σχεδιασμένο να καλύπτει τις ανάγκες των σύγχρονων και ισχυρών κινητήρων υψηλής απόδοσης, παρέχοντας ανώτερη καθαριστική ικανότητα, προστασία από φθορά και οικονομία καυσίμου. Έχει αναπτυχθεί για κινητήρες που χρειάζονται να επεκτείνουν τη ζωή των συστημάτων εκπομπών καυσαερίων σε ντίζελ και βενζινοκίνητα αυτοκίνητα και να διατηρούν την αποδοτικότητά τους. Έχει διαμορφωθεί ώστε να είναι πλήρως συμβατό με τα πιο πρόσφατα φίλτρα σωματιδίων ντίζελ (DPFs) και καταλύτες βενζίνης (CATs).
Είναι λιπαντικό κίτρινου χρώματος που περιέχει υψηλής ποιότητας ορυκτά έλαια με σαπούνι ασβεστίου και πρόσθετα. Είναι πολυλειτουργικό λιπαντικό που προορίζεται για χρήση σε ανοιχτό περιβάλλον όπου το νερό και η υγρασία είναι υπερβολικά. Παρέχει γρήγορη και αποτελεσματική λίπανση σε διάφορους τομείς εφαρμογής όπου η θερμοκρασία λειτουργίας δεν είναι υψηλή.
• Συνιστάται για χρήση σε διαδικασίες λίπανσης με γράσο σε σφαιρικά και κυλινδρικά ρουλεμάν και υδραυλικές τουρμπίνες, των οποίων οι θερμοκρασίες δεν υπερβαίνουν τους 70 °C.
• Παρέχει υψηλή απόδοση σε διαδικασίες λίπανσης πλαισίου.
• Έχει εξαιρετική αντοχή στο νερό. Δεν ρέει μετά τον καθαρισμό.
• Παρέχει υψηλή αντίσταση στη διάβρωση.
• Μειώνει τις φθορές και έτσι ελαχιστοποιεί τα κόστη συντήρησης.
• Κολλάει τις επιφάνειες και διευκολύνει τη λίπανση λόγω της ινώδους δομής του, μειώνοντας έτσι την κατανάλωση.
Είναι συνθετικό λάδι κινητήρα που παρασκευάζεται προσθέτοντας προηγμένα πακέτα προσθέτων σε συνθετικά βασικά λάδια και καλά διυλισμένα ορυκτά λάδια. Συνιστάται να χρησιμοποιείται σε κινητήρες σχεδίασης Ευρώπης και Αμερικής, χαμηλών εκπομπών και με υπερτροφοδότη, σε επιβατικά και εμπορικά οχήματα. Συνιστάται επίσης να χρησιμοποιείται σε οχήματα που λειτουργούν σε αυτοκινητόδρομους και εκτελούν φόρτωση/εκφόρτωση σε κοντινές αποστάσεις υπό συνθήκες υψηλής ταχύτητας/βαρέων φορτίων, καθώς και στη βιομηχανία ελαφρών και βαρέων φορτηγών και που λειτουργούν υπό βαριά φορτία σε συνθήκες πεδίου όπως η κατασκευή και η γεωργία.
Είναι σχεδιασμένο να παρέχει εξαιρετική απόδοση και εξαιρετική προστασία στους πιο απαιτητικούς κινητήρες ντίζελ βαρέως τύπου που έχουν σχεδιαστεί για φυσική αναρρόφηση ή υπερτροφοδότηση υψηλής ταχύτητας. Για τους κύριους παράγοντες που βλάπτουν τον κινητήρα σε οχήματα με υψηλή χιλιομετρική απόσταση, χάρη στη βελτιωμένη του σύνθεση, παρέχει ανώτερη προστασία μέσω αποτελεσματικών αντι-φθοράς και αντι-διαβρωτικών ιδιοτήτων. Ελαχιστοποιεί την κατανάλωση λαδιού χωρίς να μειώνει την σταθερή πίεση λαδιού με κοπτική αντοχή που προστατεύει τη ιξώδη κατάσταση σε όλες τις συνθήκες. Μειώνει τα κόστη συντήρησης παρέχοντας εξαιρετική προστασία σε οχήματα πολλών χιλιομέτρων που λειτουργούν σε ενεργές πυκνότητες. Η δυνατότητα απορρυπαντικού διασκορπιστή αποτρέπει τον σχηματισμό καταθέσεων και παρέχει ανώτερη προστασία του κινητήρα.
Περιοχές Χρήσης: Αυτά τα καλώδια έχουν σχεδιαστεί για να παρέχουν επικοινωνία μεταξύ συσκευών και μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε πολλές περιοχές, από την αυτοματισμένη μηχανική έως τα συστήματα ασφαλείας.
ΚΩΔΙΚΟΣ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ: FCLC4100
ΑΡΙΘΜΟΙ ΚΑΡΔΙΑΣ x ΤΜΗΜΑ: 4x1,00mm²
ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΣ ΧΑΛΚΟΣ (Cu): 32x0,188 mm
ΥΛΙΚΟ ΜΟΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ (mm ±0,05): PVC 2,5
ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ (±0,10): PVC 7,40
ΑΣΠΙΔΩΣΗ: 85% ΚΑΛΥΨΗ SnCu ΠΛΕΞΙΜΟ
ΒΑΡΟΣ (ΧΩΡΙΣ ΡΟΛΟ): 93
ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΚΑΛΩΔΙΟΥ: < 20Ω/km.
ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΜΟΝΩΣΗΣ: < 200MΩ x km.
ΤΑΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ: 300/500V
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ (pF/m): 130 pF/m
ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ: -30-70°C
ΑΚΤΙΝΑΣ ΣΤΡΟΦΗΣ: 8x εξωτερική διάμετρος
Περιοχές Χρήσης: Αυτά τα καλώδια έχουν σχεδιαστεί για να παρέχουν επικοινωνία μεταξύ συσκευών και μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε πολλές περιοχές, από την αυτοματισμένη μηχανική έως τα συστήματα ασφαλείας.
ΚΩΔΙΚΟΣ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ: FCLC1075
ΑΡΙΘΜΟΙ ΚΑΛΩΔΙΩΣΗΣ x ΤΜΗΜΑ: 10x0,75mm²
ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΣ ΧΑΛΚΟΣ (Cu): 24x0,188 mm
ΥΛΙΚΟ ΜΟΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ (mm ±0,05): PVC 2,2
ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ (±0,10): PVC 10,40
ΑΣΠΙΔΑ: 85% ΚΑΛΥΨΗ SnCu ΠΛΕΞΙΜΑ
ΒΑΡΟΣ (ΧΩΡΙΣ ΡΟΛΟ): 159
ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΚΑΛΩΔΙΟΥ: < 26Ω/km.
ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΜΟΝΩΣΗΣ: < 200MΩ x km.
ΤΑΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ: 300/500V
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ (pF/m): 120 pF/m
ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ: -30-70°C
ΑΚΤΙΝΑΣ ΣΤΡΟΦΗΣ: 8x εξωτερική διάμετρος
Είναι λάδι αυτόματης μετάδοσης υψηλής απόδοσης που προκύπτει από τον συνδυασμό πολύ καλά διυλισμένων υψηλής ποιότητας βασικών λαδιών και σύγχρονων προσθέτων. Είναι λάδι αυτόματης μετάδοσης που έχει αναπτυχθεί ειδικά για να καλύψει τις απαιτήσεις κορυφαίων κατασκευαστών κινητήρων όπως οι GM Dexron II E, Dexron III και Ford Mercon. Επιπλέον, μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε αυτόματες μεταδόσεις, συστήματα διεύθυνσης και υδραυλικές μονάδες.
Περιοχές Χρήσης: Αυτά τα καλώδια έχουν σχεδιαστεί για να παρέχουν επικοινωνία μεταξύ συσκευών και μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε πολλές περιοχές, από την αυτοματοποίηση ελέγχου μέχρι τα συστήματα ασφαλείας.
ΚΩΔΙΚΟΣ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ: FCLC8100
ΑΡΙΘΜΟΙ ΚΑΛΩΔΙΟΥ x ΤΜΗΜΑ: 8x1,00mm²
ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΣ ΧΑΛΚΟΣ (Cu): 32x0,188 mm
ΥΛΙΚΟ ΜΟΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ (mm ±0,05): PVC 2,5
ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ (±0,10): PVC 9,40
ΑΣΠΙΔΩΣΗ: 85% ΚΑΛΥΨΗ SnCu ΠΛΕΞΙΜΟ
ΒΑΡΟΣ (ΧΩΡΙΣ ΡΟΛΟ): 157
ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΚΑΛΩΔΙΟΥ: < 20Ω/km.
ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΜΟΝΩΣΗΣ: < 200MΩ x km.
ΤΑΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ: 300/500V
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ (pF/m): 130 pF/m
ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ: -30-70°C
ΑΚΤΙΝΑΣ ΚΑΜΨΗΣ: 8x εξωτερική διάμετρος
Είναι ένα λιπαντικό πετρελαίου κινητήρα υψηλής απόδοσης, χαμηλής ιξώδους και εξαιρετικά σταθερό που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε διάφορες εφαρμογές. Πληροί τις απαιτήσεις των κινητήρων ντίζελ σε ευρείες εφαρμογές καθ' όλη τη διάρκεια του έτους. Είναι γενικό λάδι κινητήρα που είναι κατάλληλο για χρήση σε στόλους με υψηλή ισχύ κινητήρα, ώστε να μεταφέρουν βαριά φορτία. Δείχνει την καλύτερη απόδοση απέναντι στη φθορά, τη διάβρωση και τον σχηματισμό υπολειμμάτων. Για αυτόν τον λόγο, μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε μεγαλύτερες υπηρεσίες ακόμη και υπό σκληρές περιβαλλοντικές συνθήκες.